21 sept 2009

La meva relació amb la tecnologia

El meu primer contacte amb ordinadors va ser quan tenia al voltant de cinc anys, quan el meu pare va portar a casa el primer ordinador "modern" que era un apple. Lògicament el que més feia era jugar a videojocs i utilitzar programes de dibuix com ara el corel draw. A la primària vaig començar a fer servir l'office i els processadors de textos, així com també a manejar amb més soltura l'ordinador.
Un anys després quan va arribar l'internet a casa meva no el feia servir tant com ara, ja que la connexió era molt més lenta. Ara utilitzo l'internet per gairebé tot, per trobar informació per als estudis, per a parlar amb la família que tinc lluny, i fins i tot per a comprar una cafetera.
Els programes que més utilitzo són l'office, l'iTunes, l'Ares. I les pàgines que visito més sovint són el facebook, alguns blogs, ebay, etc.
A part de l'ordinador utilitzo molt l'Ipod, el mòbil, la càmera digital i poca cosa més.
A part de tot això penso que les noves tecnologies ens ajuden i ens faciliten molt les coses, però també penso que ens tornen més mandrosos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario