26 dic 2009

Síntesi GITIC


La veritat és que abans de començar les classes mai no havia tingut cap experiència en crear un bloc i pensava que, per aquest fet, aquesta feina em resultaria bastant difícil. Però, a mesura que passaven les classes i jo anava investigant pel meu compte, em vaig adonar de que no era tan complicat, i que només calia posar una mica de voluntat i constància per la meva part. Des del primer moment de la creació del bloc em vaig animar a canviar el seu format, colors, fonts, a agregar gadgets i complements per tal d’adaptar-lo a les meves preferències, per tal de treballar més a gust.
En quant a les pràctiques fetes, moltes d’elles em van sorprendre per què no coneixia el programari utilitzat. I quasi cada una d’elles semblava ser un repte pel fet d’haver-me d’informar del funcionament del programa a utilitzar. Una de les pràctiques que més significatives  va resultar per a mi va ser la referent als “Tòpics” en relació amb els mitjans de comunicació de masses, sobretot pel nivell de reflexió que em va generar i el temps que li vaig dedicar.
Altra de les pràctiques més significatives per a mi va ser la de L’anàlisi d’un anunci, pel nivell d’implicació personal, la capacitat d’anàlisi i de relació amb el contingut de la classe que vaig tenir que aplicar, també el temps dedicat va ser significatiu.
En quant a la periodicitat de publicació de les entrades al bloc, vaig intentar publicar-les segons els terminis de lliurament, la qual cosa em resultava bastant difícil a causa del meu horari de feina, que comença al sortir de la universitat fins a les 18:00 o 19:00 hs. de la tarda, la qual cosa fa que arribi bastant cansada a casa i amb les idees del que vam realitzar a classe poc fresques.
En síntesi, m’agradaria dir que les classes de GITIC van resultar ser més productives i entretingudes de que m’imaginava. En aquestes vaig aprendre a utilitzar molts programes/aplicacions i molts conceptes abans desconeguts per mi, que crec, m’ajudaran molt a l’hora de desenvolupar la meva futura professió en el futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario