1 nov 2009

QUI ETS TU? Laura Millán

Això és el que vaig pensar la primera vegada que la vaig veure, a l’estació de tren de Badalona. Qui és aquesta noia que porta la mateixa carpeta que jo? Anirà a la meva classe? Li dic alguna cosa? Per sort, aquell dia, el primer dia de classe, me la vaig trobar. Vam començar a parlar quan ens vam trobar per segona vegada el mateix dia, al ferrocarril.
A partir d’aquell dia mai no m’he separat del seu costat. Per què? Doncs per què des del primer dia i fins el dia d’avui m’he adonat que és una bona noia, alegre i simpàtica. Una persona d’aquelles que et transmeten bones vibracions i que sempre tenen paraules per fer-te sentir bé.
En aquest temps que portem anant juntes a classe cada dia, he descobert moltes coses sobre ella, com per exemple que tenim molts amics en comú. La Laura, que avui dia té dinou anys, va néixer a Badalona, on s’ha quedat a viure per sempre. Es rossa i té un ulls color mel molt macos. La primera vegada que la vaig veure em van cridar molt l’atenció les seves pestanyes, llarguíssimes, que li fan destacar els seus ulls clarets. En quant al seu ”look” crec que es vesteix i es pentina segons l’ humor amb que es lleva, sempre va variant, però sempre va molt maca.


La Laura és una persona que no para quieta ni tan sols un moment, li agrada estar sempre en moviment, ja que si no és així, s’avorreix. Un dia a la seva vida es un no parar, practica ballet des de que té cinc anys, i ara fins i tot dona classes a nenes petites. A més, cada dia recull una nena del col•legi, amb la qual es passa unes quantes hores i l’ajuda a fer els deures. Però malgrat estar molt enfeinada, sempre troba temps per quedar amb les seves amigues, amb les quals li agrada sortir els caps de setmana a ballar o a prendre alguna cosa.



En definitiva, estic contenta d’haver conegut a aquesta noia tan maca, tant per dins com per fora, ja que és una persona amb la qual se que podré comptar durant aquests anys que ens resten de carrera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario